Rendelés

Szolgáltatásunkat két féle módon tujda igénybe venni, személyes átvétellel vagy megbízotti átvétellell azaz csomag formájában. Ezek két teljesen elkülönített folyamatok így a rendelés leadása előtt önnek el kell döntenie, hogy milyen formában szeretné majd átvenni csomagját, mivel később ennek módosítására nincs már lehetőség.

Bármilyen módot is választ rendelése leadásához első rendelése előtt mindenképp szükség van egy egyszeri regisztrációra, melyett az alábbi linkre kattintva tud megtenni:

REGISZTRÁCIÓ

Rendelés leadásának menete

1) Üzletünkben, személyes átvétellel

A külföldről behozott termékeinkre, KIZÁRÓLAG SZEMÉLYES ÁTVÉTELRE - átvételkor kérjük a recepetköteles termékek esetén a papír alapú vényt és ekkor történik a fizetés is - szóló rendelését a +3614560843-as telefonszámon vagy a service@pharmaexpressz.hu e-mailcímen tudja leadni.


2) Futárszolgálattal

Amennyiben rendelését HÁZHOZ SZÁLLÍTÁSSAL = az ön által megbízott és helyszínre küldött futárszolgálattal szeretné megkapni, úgy az alább leírt folyamatot kell pontról pontra végigkövetnie. Kérjük, hogy a rendelés leadása előtt ezt alaposan és figyelmesen olvassa végig, mert a személyes átvétel és a házhoz szállítás közötti átjárhatóságra a rendelés leadása után nincs lehetőség!

A Megrendelő által helyszínre küldött futár esetén a rendelés menete kövtekezőképp történik:

1. A rendelését kizárólag e-mailben tudja leadni a csomag@pharmaexpressz.hu email-címen.
Amennyiben receptköteles termékre adja le rendelését kérjük a rendelése leadásakor csatolja a receptet kép vagy pdf formátumban az email-hez.

2. Az e-mailben érkezett érdeklődésére visszaküldünk egy árajánlatot, amit amennyiben rendben talál el kell fogadnia. Ezáltal lesz az érdeklődésből konkrét megrendelés.

3. Az írásos rendelést visszaigazoljuk. 
A visszaigazolásban megtalálja az utaláshoz szükséges pontos adatokat, a számlát, amit előre utalással forintban kell kiegyenlítenie, a termék beérkezésének várható idejét és azt, hogy amennyiben a rendelt termék receptköteles, a receptet milyen címre kell feladni. Az ilyen rendelések esetében a terméket addig nem tudjuk átadni a futárnak amíg az érvényes és eredeti papír alapú recept nem érkezett be hozzánk!

4. Az utalás közleményében a könnyebb beazonosítás miatt kérjük mindenképp tüntesse fel a kiküldött számla számát (AH-22/....). Az átutalásról szóló bizonylatot kérjük mentse el és küldje el nekünk e-mailben. Amíg az átutalási igazolást nem kapjuk meg, addig sajnos a csomagja nem áll készen a megbizott általi felvételre.

5. Mihelyt a rendelt termékek (valamint szükség esetén a recept is) megérkeztek és az átutalás is megjelent a számlánkon, e-mailben értesítjük, hogy csomagja készen áll a megbízott általi felvételre. Ebben az emailben adjuk meg az eCsomag szolgáltatásának igénybevételéhez szükséges kitöltési adatokat és az Ön csomagjának méretét is.

6. A csomagfelvételt és kézbesítést a GLS eCsomag szolgáltatásán keresztül tudja elindítani. Ennek lépéseit megtalálja a https://ecsomag.hu/hu honlapon. (A szolgáltatás díja a GLS aktuális árszabásától függ)