Csomag

Amennyiben nem áll módjában vagy nehezére esik személyesen átvenni rendelését üzletünkben úgy van rá módja, hogy valakit megbizzon a rendelés átvételével, aki akár lehet egy futár is aki az Ön megbízásából felveszi üzletünkben a csomagot és elszállítja azt az Ön által kért címre. Erre a célra a GLS Magyarország nemrégiben indított szolgáltatást, kifejezetten a magánszemélyek csomagküldésének megkönnyítésére a GLS eCsomag-al.
A szolgáltatást a következő oldalon tudja elérni: https://ecsomag.hu/hu

Azon ügyfeleinknek, akik ezzel a lehetőséggel szeretnének élni, létrehoztunk egy külön email címet - csomag@pharmaexpressz.hu - csak is az ilyen jellegű rendelések kezelésére. Ezen típusú rendelések jelentősen eltérnek a személyes átvételű rendelésektől ezért külön módszert dolgoztunk ki rájuk. A rendelések leadásának menetét megtalálja lejjebb, pontról pontra. Csak és kizárólag ilyen módon, ezen email címen tudjuk megbízott általi felvétellel rendelését teljesíteni. A más email címre vagy telefonon érkező ilyen jellegű igényeket nem áll módunkban teljesíteni.

Bármilyen módot is választ rendelése leadásához első rendelése elött mindenképp szükség van egy egyszeri regisztrációra, melyett meg tud tenni a "regisztráicó" menüpontra kattintva.

Megbízott általi felvétel esetén a rendelés menete a kövtekező képen történik:

1. A rendelést kizárólag e-mailben tudja leadni a csomag@pharmaexpressz.hu email-címen.
Amennyiben receptköteles termékre adja le rendelését kérjük a rendelés leadásakor csatolja a receptet kép vagy pdf formában az email-be.

2. Az írásos rendelését visszaigazoljuk.
A visszaigazolásba csatoljuk számláját, a fizetendő összeget és a beérkezés várható idejét. Mint ahogy azt is, hogy amennyiben a termék receptköteles akkor milyen címre kell a vényt elküldenie. (Az ilyen termékek esetében addig nem vehető fel a termék míg a recept nem ért el hozzánk, eredeti papír alapú formában)

3. Az emailben kapott számla végösszegét előre utalással szükséges kiegyenlíteni.
A közleményben kérjük tüntesse fel a számlaszámot (AH-22/....). Az utaláshoz szükséges adatokat emailben elküldjük Önnek a számlával együtt.

4. Az átutalásról szóló bizonylatot az átutaláskor mentse el és küldje el nekünk e-mailben. Amíg az átutalási igazolást nem kapjuk meg, a megbízott a csomagot nem veheti fel.

5. Mihelyt a rendelt termékek (valamint szükség esetén a vény is) megérkeztek és az átutalás is megjelent a számlánkon, e-mailben értesítjük, hogy csomagja készen áll és azt megbízottja felveheti. Ebben az emailben adjuk meg az eCsomag szolgáltatáshoz szükséges csomagméreteket is.

6. A csomagfelvételt és kézbesítést a GLS eCsomag szolgáltatásán keresztül tudja elindítani. Ennek lépéseit megtalálja a https://ecsomag.hu/hu honlapon. (A szolgáltatás díja a GLS aktuális árszabásától függ)